Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Την Δευτέρα ΒΑΘΜΟΙ!

Πω πω ποιος αντέχει να παίρνει βαθμούς μήπως να το σκάσω...? Δεν ωφελεί όμως πρέπει να το αντιμετωπίσω και αυτό κοιτάξτε πιθανός μέσος όρος 17.2 κάπου εκεί αν και σίγουρα θα είναι πιο κάτω δεν ξέρω γιατί είμαι έτσι...? Αν και το μόνο σίγουρο είναι ότι για Χριστούγεννα θα πάω στον παππού μου και στην γιαγιά μου μπας και προστατέψω την σωματική μου ακεραιότητα...!
Τέσπα η αφιέρωση δική σας 1)Για τους βαθμούς,2)Γιατί μου αρέσουν οι Πυξ-Λαξ και θα πάω στην συναυλία το καλοκαίρι!:


Στις άδειες πόλεις που γυρνάς
εικόνες σε ξοδεύουν
αδύναμος να προσκυνάς
αυτούς που σε ληστεύουν

Σαν δαίμονας να κουβαλάς
του κόσμου τους χειμώνες
στα μάτια της να κυνηγάς
παλιούς μικρούς κανόνες

Μοναξιά μου όλα,μοναξιά μου τίποτα
μη μ' αφήνεις τώρα που είναι όλα πιο δύσκολα
έρωτα μου όλα, κι έρωτά μου τίποτα
μη μ' αφήνεις τώρα που είναι όλα πιο δύσκολα

Τις νύχτες ντύνεσαι μικρός
κάποιον θα ξεγελάσεις
και ένα κακό που ήρθε χθες
τρέχεις για να προφτάσεις

Μοιάζουν οι δρόμοι με φωτιά
τα βράδια του θανάτου
έρωτας που μυρίζει πια
αρένα στο άγγιγμά του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του