Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Με την ελπίδα....

Γύρισα στο μπλόγκ φυσικά που αλλού 0 σχόλια αλλά τι να κάνεις περιμένεις να μπείτε και θα μπείτε και θα δείτε τις αναρτήσεις μου!
Γύρισα από την Βιέννη και πραγματικά πέρασα υπέροχα αλλά αυτά θα τα αναλύσω σε άλλη ανάρτηση ,τώρα θα μιλήσω για άλλα πράγματα που με απασχολούν:
1)Ο μαλάκας ο Χρίστος που με λέει γκέι ήρθε από την Πολωνία και μας το παίζει κάποιος ο ηλίθιος δόξα το Θεό υπάρχει και η Αλεξάνδρα που του την λέει και γουστάρω όταν με τις σπόντες της τον στριμώχνει σαν κατσαρίδα στην γωνία καλά πολύ γουστάρω του το ξεκαθάρισε αν συνεχίσει θα τον πλακώσει εε okay ικανή την έχω να το κάνει αυτή είναι φίλη....
2)Ρενέ χα μεγάλο θέμα προτού αρχίσω να το συζητάω να ρωτήσω κάτι (ξέρετε διάσημο που να μην είναι ψώνιο;) Εγώ ξέρω την Ρενέ ναι παίζει στο ΝΗΣΙ δεν θα αναφερθώ σε περαιτέρο λεπτομέρειες γιατί δεν θέλω.Χμ ας αρχίσω ένα νομίζει ότι 1)την γουστάρω(απάντηση όχι) 2) ότι την κάνω παρέα για το έργο (απάντηση πάλι όχι).
Λοιπόν τι έχετε να πείτε δικά σας νεάκια κάτι μου λείπετε ρε βλαμμένα μου λείπετε πολύ!

1 σχόλιο:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του