Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Τι εστί μπλόγκ!

Προφανώς κάποιοι δεν το γνωρίζουν και δεν βρίσκονται μέσα στους αναγνώστες χμ λοιπόν αρχίζω!Μπλόγκ είναι κάτι προσωπικό δηλαδή για να το καταλάβετε δεν μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να κοιτάει αναρτήσεις ενός άτομου που δεν ξέρει γιατί τα λέω αυτά θα αναρωτιέστε θα σας το ξεκαθαρίσω για να με πιάσετε μια Στελλίτσα μην το πάρεις κατάκαρδα αλλά μην ποστάρεις το link του μπλόγκ μου στο facebook γιατί κυκλοφορούν και κατίνες για αυτό πρόσεξε συνεχίζω....
Δεν μιλάμε όλοι για εσένα ξέρεις εσύ απλά με τρώει και αυτός ανθρωπισμός και δεν λέω ονόματα δεν περιτριγυρίζεται όλος ο κόσμος γύρω από εσένα okay?
Μιλάω λίγο σκόρπια sorry να απλά δεν χρωστάω εξηγήσεις πουθενά και για τίποτα για αυτά που γράφω στο μπλόγκ μου μην ξαναμπείτε και μην με κάνετε ρεζίλι διαβάζοντας τι λέει η ανάρτηση δυνατά κάντε κάτι άλλο ασχοληθείτε με την δική σας ζωή αφήστε έμενα και τις ΣΚΕΨΕΙΣ μου ήσυχους μακριά από εδώ είστε ανεπιθύμητοι μην έρθετε να μου ξαναζητήσετε τον λόγο είναι το μπλόγκ μου και γράφω ότι γουστάρω....!
Οι απορίες σας σε σχόλια παρακαλώ!

3 σχόλια:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του