Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Κόνι μια ξεχωριστή φίλη!

Γεια πολυαγαπημένοι μου φίλοι ναι και άλλη ανάρτηση σήμερα το ξέρω αλλά πρέπει δεν με εμποδίζεται να γράψω.....


Αυτή η ανάρτηση αφορά αποκλειστικά και μόνο μια πολύ καλή φίλη!
Ενώ η κοινωνία μαστίζεται από ηλεκτρονική παιδεραστία και τέτοια για πολλοστή φορά πήγα κόντρα σε αυτά τα ηλίθια πράγματα που λένε ....Τον Μάρτιο έγινα μέλος σε ένα φόρουμ του λυκόφως όπως πάντα εγώ ο κολλημένος όπου δεν πάταγε ψυχή μόνο εγώ κάνοντας μόνος μου νέες δημοσιεύσεις πιστεύοντας ότι κάποιος διάβαζε έτσι λοιπόν αφού κατάλαβα ότι κανένας δεν πάταγε αποφάσισα να κάνω αντ στο μσν την διαχειρίστρια την οποία δεν την ήξερα με έκανε αντ και διαχειριστή καθώς και μου ανέθεσε και το φόρουμ εγώ δήχως να ξέρω την ύπαρξη άλλων διαχειριστών έβγαλα τους παλιούς με το που μπήκαν μέσα σε αυτούς και η Κόνι με έχεσαν και με το δίκιο τους και τους ξαναέκανα χωρίς πολλά-πολλά έτσι σαν συν-διαχειριστές γνωριστήκαμε μιλάγαμε....


Η κόνι μια καλή και κυνική δεκαεξάρα με αίσθηση του χιούμορ έγινε ξαφνικά κάτι σαν κολλητή μου χωρίς βέβαια να την ξέρω μιας και από τον κολλητό μου έφαγα πόρτα αυτή είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία....


Έτσι αποφάσισα να γίνω μέλος στο μπλόγκ της ουσιαστικά από εκεί την γνώρισα καλύτερα και την ευχαρίστω που είναι φίλη μου και με στηρίζει!



Θένκς Κόνι!Φλκ

5 σχόλια:

  1. Σωκράτη μου συγκινήθηκα... Αυτό που έγραψες είναι πάρα πολύ γλυκό.
    Μία συμβουλή όμως. Μην βιάζεσαι ποτέ σε ό, τι και αν κάνεις. Η υπομονή είναι μεγάλη αρετή. :)
    Καλό σου βραδάκι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thnx creep m 8a prospa8hsw na akolou8hsw tn sumboulh s epishs klo bradaki flk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. huh? dn katalaba.... k egw pia dn eimai i fave k best fili ss ee??? :'(....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Esu afroditaki m eisai kollhth m parapanw apo filh m 1000 flk klo s bradi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του