Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Καλύτερο Σάββατο !

Χιχι ναι ένα από τα καλύτερα σάββατα της ζωής μου ναι λοιπόν και εγώ σε σχέση κλ τπτ το σημαντικό οκ ναι δν είναι αυτό που άργησα να κτλβω ήταν ότι ίσως δω το ήθελα αυτό ακριβώς τώρα απλά αυτό έγινε μάλλον προσπαθώντας να αποδείξω στον εαυτό μου ότι μπορούσα ....Γιατί τα σκέφτομαι αυτά τώρα γιατί αν πω χωρίζουμε θα φανώ κάφρος!Αν όμως κάνω κάτι που δεν θέλω ίσως μετά το μετανιώσω ναι και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει .... Έχω κάτι ώρες να στείλω σμς και δεν με χαλάει που έχω ώρα να μιλήσω δύο μέρες και είναι πραγματικά πληκτικό ! Για αυτό το έχουμε το μυαλό για να σκεφτόμαστε σωστά?Εγώ τι λάθος κάνω?

3 σχόλια:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του