Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Άσχημες αλλαγές μέσα....

Πάει ο κολλητός έφυγε δίχως να πει τίποτα έφυγε αργά και δεν κατάλαβα τίποτα εδώ και καιρό μάλλον είμαι περιττός στην ζωή του να πως άρχισαν όλα.....


Είχε γενέθλια τον Ιανουάριο εμείς οι δύο και άλλος ένας απο την παρέα μαζευτήκαμε σπίτι του και περάσαμε πολύ καλά βλέποντας μια τρελά βαρετή ταινία και όλο σχολίαζα.... Ήταν η τελευταία μέρα που ήταν ο εαυτός του άλλαξε τσακωνόμασταν κάθε σχεδόν μέρα έγινε απόμακρος κλείστηκε μέσα του δεν συζητούσε ότι έλεγα έλεγε το αντίθετο μου κόλλαγε μαγκιές και ήθελε να το παίξει καλύτερος εγώ έκανα την προσπάθειά μου και τα έχω καλά με την συνειδησή μου γιατί ξέρω ότι προσπαθούσα....

Λυπάμε που έφυγε με τσακωμούς δεν με πήρε καν στα γενέθλια μου όχι δεν το έκανε γιατί ξέρω ότι δεν ήθελε....Λυπάμαι γιατί μπορεί να έκανα λάθη αλλά τα παραδέχτηκα εσύ οχι συνέχισε λοιπόν χωρίς εμένα.....

6 σχόλια:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του