Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Γεια σου Ψυχή μου!

Αγαπητή Ψυχή,

Αποφάσισα να σου απευθυνθώ με ένα γράμμα αγάπη μου γιατί παρόλο που κοιταζόμαστε συνέχεια έντονα και υπάρχει κάτι έντονο δεν εκδηλώθηκε. Επειδή δεν ξέρω που να σε βρω γιατί γλυκία μου ούτε ένα τηλέφωνο δεν μου άφησες η ρουφιάνα,σου γράφω εδώ μπας και το δεις.
Η αλήθεια είναι πως ψάχνω απεγνωσμένα την αριστερή πλευρά του στήθους μου σε περίπτωση που βρίσκεσαι εκεί,τζίφος ένα παλώμενο πράγμα με αίμα βρήκα μόνο.... Δεν με νοιάζει να σε βρω,ακόμα τουλάχιστον,μου αρκεί να το διαβάσεις αυτό και ξέρω πως θα το κάνεις γιατί με παρακολουθείς ύπουλο πλάσμα και ας σου έχω περιορίσει κάθετι που έχει να κάνει με εμένα.
Λοιπόν,ήθελα να σου πω βρε συ μωρό πως είχες δίκιο,βασικά τυχαίνει να έχεις πάντα δίκιο άτιμη,το ότι εγώ δεν σε ακούω είναι μια άλλη ιστορία,ναι λοιπόν είδες το παραδέχτηκα μωρή αυτό δεν ήθελες...? Μπορεί! Καλά να μην σε αποπαίρνω κίολας, καταβάθος σ'αγαπάω αυτό γουστάρω να το παραδεχτώ η αλήθεια είναι,βέβαια πολλές φορές είσαι κυκλοθυμική(κακό αυτό) και έχεις πότε τα κάτω πότε τα πάνω σου, ξέρεις φυσικά πως αυτό επηρεάζει και εμένα αλλά επειδή είσαι και λίγο εγωμανής το προσπερνάς,αλλά στο συγχωρώ, λέω να το παίξω ανώτερος. Πολλές φορές σκέφτηκα μήπως έχεις δύο πρόσωπα,ξέρεις διπλή προσωπικότητα ή κάτι συναφές,είναι βλέπεις που έχεις τροματκικές διαφορές με την φίλη σου την Ζωή,αλλά είστε εκ διαμέτρου αντίθετες όμως και ας πηγαίνετε χέρι-χέρι με ασορτί ρουχαλάκια στις βόλτες σας,να σου πω την αμαρτία μου πήγα να σας μπερδέψω πρόσφατα αλλά κατάλαβα το λάθος και είπα να σας αγαπήσω ξεχωριστά την κάθε μια.... Τέσπα την Ζωή θα την θείξω σε άλλη φάση γιατί τελευταία με έχει τσαντίσει και ας την παίρνω με το καλό(το παίζει δύσκολη η φιλενάδα σου βλέπεις).
Και επανερχόμαστε σε σενα baby, δεν έχω καταλήξει ακόμη στο αν είσαι παρθένα ή όχι γιατί από την μια συμπεριφέρεσαι σαν παρθένα γεροντοκόρη με τα κόμπλεξ και τα κολλήματά σου,συν το ότι περνάς περιστασιακές κρίσεις πανικού και κλημακτιρίους.και από την άλλη φέρεσαι σαν απελευθερωμένη παιδούλα που απολαμβάνει τον έρωτα,την αγάπη κλπ. χωρίς δισταγμούς,ταμπέλες εμπόδια κ.α. Και για πες μου τελικά τι είσαι από τα δύο ή μήπως είσαι και τα δύο λόγω κυκλοθυμίας..? ότι και αν είσαι ρε μωρό εγώ θα σε δεχτώ και θα σε αγαπάω πάντως να το ξέρεις....
Άλλες φορές πάλι προσπάθησα να προσδιορίσω την ηλικία σου, εντάξει δεν ρωτάω να μου πεις απλά ξέρεις να αφήσεις σε εμφανές σημείο επίτηδες την ταυτότητά σου κάποια στιγμή να μάθω και εγώ,όχι τίποτα άλλο γιατί κάνεις και κάτι περίεργα και αναρωτιέμαι πόσο χρονών είναι τελικά το μωρό ;)
Να μην ξεχάσω να σου πω πως τα σημάδια σου αγαπητή κα.Μουλοχτή Ψυχή τα έχω πάρει και αυτά τα ύπουλα τα κολπάκια πιάνουν σε εμένα καλά το κατάλαβες,είσαι ένα τετραπέρατο μωρό να το θυμάσαι.....
Τέλος,να σου πω πως ανυπομονώ για την επόμενη συνάντηση μας όποτε θες εμφανίσου μωρό μου εντάξει..?!
Υ.Γ.(1) Προσπάθησε να μας τα βρεις λίγο με την Ζωή κρίμα είναι...
Υ.Γ.(2) Να ξέρεις πως σε αγαπάω πολύ,μόνο εγώ και στα δίνω όλα θέλω να πιστεύω καλά αυτό θα το μάθω στο πολύ μακρινό μέλλον.
Υ.Γ.(3) Έλα σύντομα γιατί έχω τα υπαρξιακά μου και φρόντισε να μου βρεις κανά καλό κομμάτι γιατί πιάνει κρύο και είναι καιρός για δύο.
Υ.Γ.(4) Πώς πίνεις τον καφέ είπαμε..?
Υ.Γ.(5) Άσε κανά τηλέφωνο,μια διεύθυνση έστω κρίμα είναι να κάνουμε λες και ζούμε σε άλλη εποχή.
Υ.Γ.(6) Να αρχίσεις να ακούς Πρωτοψάλτη τα λέει ωραία η αοιδός! ;)
Υ.Γ.(7) Καληνύχτα Ψυχούλα μου! :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του