Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Fuck,I'm back

Επ! Τι κάνουμε..? Είστε καλά βρε το ξέρω ότι είστε σας βλέπω... Εγώ..? Αα,ναι σχετικά καλά είμαι βασικά καλά είμαι από την στιγμή που έχω μια ζωή που άλλοι δεν έχουν ούτε το 1% ναι μια χαρά είμαι και δεν πρέπει και να παραπονιέμαι κιόλας..;)
Την Κυριακή έχω γενέθλια γίνομαι κάτσε να δεις αα ναι γίνομαι 16 βέβαια εγώ αισθάνομαι 24 χρόνια πιο μεγάλος αυτό με κάνει κάπου 40 δηλαδή ωω ναι η ηλικία της πρεσβυωπίας,των αιμορροΐδων,της κρίσης μέσης ηλικίας και πολλών άλλων... Μπα βρε λες να συμβιβαστώ με τα 16?..μάλλον ακούγεται μια πολύ καλή ιδέα ... Anyway 16 θα γίνω μην μου ταράζεστε...
Αα,ναι ο ερωτικός τομέας είναι πάτος αλλά υγεία εκτός αυτού φάτε και καμιά χυλόπιτα παραπάνω και μην τις μετράτε μία μία, ούτε να τους δίνετε και πολύ βάρος. Εδώ φάγαμε 19 πράξεις νομοθετικού περιεχομένου στο κεφάλι μέχρι να αποφασίσουμε στην 20ή να ξεκουνηθούμε.
Τι άλλον να πω τίποτα αυτά άντε να περάσει και το καλοκαίρι και περιμένουν 2 βαρβάτα χρονάκια έλα να φάμε το αγγουράκι σαν καλά παιδάκια!
Υ.Γ. Αναστασία σταμάτα να με θάβεις στο μπλόγκ σου και να μου θυμίζεις ότι πήρα τον κο.Πέοντα στις εξετάσεις άντε μη βρεθείς μς πολύ αγάπη αποτεφρωμένη στο εξοτικό Aqua Loca! ;)
Υ.Γ2 Να φάτε σκατά όλοι καλό μεσημέρι! :)

1 σχόλιο:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του