Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Σε 'χω βρει και σε χάνω...

Νατασάρα με εκφράζεις απόλυτα πάλι.. Τι να πω,τι να πρωτοπώ δηλαδή... Ουφ,ήρεμος δεν είμαι,αλλά νομίζω πως θα γίνω καλά..Ναι,θα γίνω καλά το απαιτώ και απαιτώ να γίνουν όλα καλά απαιτώ να γυρίσουμε πάλι στην συγκεκριμένη μέρα απαιτώ πάλι να γίνουν όλα όπως πριν..Και θα γίνουν κάτι μέσα μου,μου λέει πως θα γίνουν.. Τι νομίζεις δεν σε έχω δει που κοιτάς..? Νομίζεις είμαι αλλού,ναι είμαι psycho αλλά αλλού και αχάριστος δεν είμαι στο έχω αποδείξει άλλωστε σε αντίθεση εσύ με έχεις καταρρακώσει στο έπακρο αλλά ελπίζω πως θα κάνω μεγάλη επάνοδο..Προς το παρόν μου φτάνει και μόνο που κοιταζόμαστε και επειδή όπως λέει και το τραγούδι <<Μόνο τα μάτια σου,εκείνα θα μου πούνε>> έχω καταλάβει πολλά.. Ευχαριστώ:Χριστίνα,Άρτεμις και Μίρκα τις μικρές μου νίντζα για το αεροδυναμικό τους support.. Και φυσικά την μικρή-μεγάλη Ραλλού για το support,τις εκπληκτικές συμβουλές τις και το υπέροχο γούστο της στην μουσική! Φιλιά καλό σας απόγευμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του