Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Κατάληψη τέλος προ πολλού..Κατάθλιψη όχι..[Κατά(θ)ληψη μέρος 2ο]

Να κλείσω το έπος Κατά(θ)ληψη και να μιλήσω γενικά.. Με έχει πιάσει κάτι και τρώγομαι με τα ρούχα μου..? Δεν ξέρω ρε γαμώτο εκεί που δεν έχω προβλήματα και δεν θα έχω από ότι φαίνεται για πολύ καιρό,και ψάχνομαι να έχω ρε πούστη βλέπω τους άλλους που έχουν και ζηλεύω(ανωμαλία το ξέρω) και ναι θέλω και εγώ προβλήματα αλλά γιατί για να καυχιέμαι..? Μπαα νομίζω πως τα θέλω απλά για να αλλάζουν οι παραστάσεις και τα δεδομένα.. Βρε μήπως τελικά δεν πρέπει να εύχομαι να έχω προβλήματα και να κάτσω στα αυγά μου και να βοηθήσω αυτούς που έχουν..? Ίσως θέλω να βοηθήσω θέλω να δώσω,να επενδύσω,να αγκαλιάσω,να κλάψω με κάποιον/α,να μεθύσω,να γελάσω για το πιο απλό πράγμα γιατί απλά είναι αστείο(Άρτεμις style ;))..Πολλές φορές στην ζωή σου θες ενισχύσεις και αυτό δεν είναι πάντα ένα άτομο για να γίνεται 2,είναι παραπάνω δεν είναι μια σταθερή ερωτική σχέση αλλά πολλές φιλικές..Βλέπω άτομα και σκέφτομαι πως μπορώ να τα γνωρίσω και να αρχίσω μαζί τους κάτι μοναδικό μια αξέχαστη φιλία που θα κρατήσει,θα μείνει αναλλοίωτη..Ένας Θεός ξέρει πόσο πολύ θέλω να πάω δίπλα σε μερικά άτομα και από ενδιαφέρον να τα ρωτήσω,τι κάνουν πώς είναι να κάτσω να ασχοληθώ με αυτούς να δώσω... Και αν από την άλλη ζω σε ένα παραμύθι,αυτά που λέω είναι βλακείες και αυτά δεν γίνουν ποτέ..? Τότε δεν πειράζει θα αρχίσω να ελπίζω και να επενδύω σε κάτι άλλο αν και δεν νομίζω,νομίζω πως τώρα είναι καιρός να δοθώ στα άτομα που ήδη βρίσκονται στην ζωή μου και επίσης να μεγαλώσω την ευρύτερη ''οικογένειά'' μου..΄ Όσο για το ότι ζω σε ένα παραμύθι..? Ίσως,τουλάχιστον θα το φέρω στα μέτρα που θέλω,θα αφήσω μέσα τους ήρωες που θέλω και ότι άλλο μου αρέσει και θα έχει αίσιο τέλος θα κλείνει όπως θέλω εγώ να κάπως έτσι: Και ήταν ωραία ως εδώ γνώρισα,είδα,αγάπησα τώρα ας φύγω ας πέσουν τα άστρα να γίνουν ωκεανός να πέσω μέσα του να λάμψω και να σβήσω μαζί τους..:') Όχι,δεν τελειώνω εδώ το 2ο μέρος της ανάρτησης θέλω να το αφιερώσω σε κάποιο άτομο δεν λέω όνομα: Λοιπόν άκου για πολλοστή φορά συγγνώμη..:) Δεν θέλω να σου πω πολλά τίποτα απλά αν διάβασες τα παραπάνω ίσως και να κατάλαβες κάτι,ελπίζω να ξέρεις πως κινούμαι σε φιλικό επίπεδο πάντα.. Άκου,οκκ είμαστε σκατά δεν λέω ότι δεν θα τα βρούμε ΠΟΤΕ είναι too much και αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που ψοφήσω ή (χτύπα ξύλο) ψοφήσεις.. Ότι και να λες εγώ θα είμαι εκεί πάντα και ας μην με βλέπεις,διότι εκτός από την ιδιότητα να είμαι psycho-με 'γεια μου δηλαδή- με βλέπουν δίπλα τους αυτοί που θέλουν είμαι εκεί το θέμα είναι να με δεις.. Τέσπα όποτε θες μίλα εγώ δεν έχω κάτι να πω παραπάνω,ελπίζω να είσαι καλά..Σε ευχαριστώ γιατί νομίζω έστω και αυτό το μικρό χρονικό διάστημα πήρα κάτι από εσένα..Να μην σε κουράζω λοιπόν θα τα πούμε όταν επιλέξεις να εμφανιστώ δεν είναι τίποτα εύκολο είναι.. Υ.Γ.Να ακούσετε το κομμάτι που θα βάλω..Το απαιτώ.. Υ.Γ.(2)Όποιος θέλει να μοιραστεί κάτι μαζί μου,μια αγκαλιά,μια βόλτα,μια φιλία,τον πόνο του,ένα δάκρυ..Ξέρει που θα με βρει..Έχω χρόνο μια ολόκληρη ζωή νομίζω φτάνει..;) Υ.Γ.(3) ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ! ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟΟΟΟΟΟΟ :') Καληνύχτα ;)

1 σχόλιο:

  1. ...Δεν είναι όλα τόσο απλά... The dog days are never over, it's those dogs that push us ahead

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του