Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Μουχαχαχαχαχαχαχα! I'm back!

Τελείωσε όλος αυτός ο εφιάλτης επιτέλους(ίσως και όχι όμως) τεσπα αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχω άτομα δίπλα μου,που ήδη το ήξερα αλλά κρίση βλακείας είναι αυτή θα περάσει,και πραγματικά τους εκτιμάω και τους αγαπάω όλους τον καθένα ξεχωριστά δεν απαριθμώ ονόματα για τον απλούστατο λόγο ότι όσοι με βοήθησαν το ξέρουν και όσους αγαπάω δεν είναι ανάγκη να αναρτήσω τα ονόματά τους το ξέρουν ήδη ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν σε όλους...
Να πω πως είμαι σε μια μεταβατική φάση και νεύρα και γέλια ανάμεικτα τα συναισθήματα άλλωστε από φουρτούνα βγήκα πάω στοίχημα όμως πως με την δύναμη που έχω θα συνεχίσω να πορεύομαι με όλους εσάς και με τον πιο δυνατό εαυτό μου μπροστά...! ;)
Για όσους ενδιαφέρονται άρχισα να ξαναβλέπω Twilight οπότε δεν βλάπτει να στείλετε και κάνα link για κάνα βιντεάκι αα και για Vampire diaries όποιος έχει κάτι...
Εσείς νεάκια,πως είστε...
Υ.Γ. Η playlist δικιά σας όταν βρείτε χρόνο μπείτε λίγο στον βαρετό μουσικό μου κόσμο...
Καλό βράδυ και καλή συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του