Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Που είχαμε μείνει? Ααα,ναι εκεί που όλα πάνε ΣΚΑΤΑ!

Είμαι εγωιστής που νιώθω ότι αδικούμαι?
Ναι,αδικούμαι Κύριος γιατί 30 Μαρτίου να υπενθυμίσω πως ενώ οι άλλοι θα είναι τετραήμερη εγώ θα σαπίζω μόνος μου στους τέσσερις τοίχους αδυνατώντας να δημιουργήσω αναμνήσεις από κάτι τόσο ωραίο...Και ενώ εν μέρει φταίω μπορώ να πω πως χωρίς να είμαι εγωιστής αδικούμαι...
Σκέφτεται κανείς(πέρα από καμία δεκαριά άτομα) πως εδώ και κάτι μήνες εγώ έχω υπομείνει τόσα πράγματα και η δικιά μου ψυχολογία έχει καταρρακωθεί ...?
Μάλλον όχι κάποιοι δεν μπήκαν καν στην θέση μου,βάζω στοίχημα πως άλλοι τόσοι πίστεψαν όσα λέγανε για μένα...Και υπήρχαν και εκείνοι οι λίγοι που πραγματικά ήταν δίπλα μου και πραγματικά με στήριξαν και που ξέρουν πόσο αδικούμαι...
Λοιπόν τους γράφω όλους ειλικρινά...Θα περάσω εγώ ένα τέλειο τετραήμερο και σε όποιον αρέσει...Για όσους θέλουν να είμαι Καστοριά ψυχικά θα είμαι μαζί σας και θα περνάω όσο τέλεια όσο θα περνάτε κι εσείς...
Υ.Γ(Προς Κωνσταντίνο) Θα σου κάνω επίσκεψη ετοιμάσου...
Υ.Γ(2)Προτείνετε τραγούδια και καμιά ταινία...
Υ.Γ(3)Προτείνετε ιδέες για τετραήμερο....
Υ.Γ(4)Καλό Βράδυ...

3 σχόλια:

  1. Na kai kti pou to ma8ainw apo to blog kai oxi apo senaa^.^ arxika den einai ola skata na skeftese oti ta xeirotera perasan kai auto exei shmasia:) kai oso gia thn tetrahmerh skepsou pws pezei na peraseis kai kltra elliniko!! eksalou pezei na eimai kai egw edww><
    Και παντα να ψαχνεις την θετικη πλευρα των πραγματων και να χαμογελας αλλιως τιποτα δεν εχει νοημα:) ολα γινονται για εναν λογο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα με τις δηλώσεις που κάνεις δεν πάω πουθενά...Ωω,ναι μάλλον με κάνεις να αναθεωρήσω....
    Anyway thnx για όλα και κυρίως για το ψυχολογικό ανέβασμα και εσένα και τον κο.Παύλο...
    Και συνεχίζω παρόλο το ψυχολογικό ανέβασμα οι φιλότιμες προσπάθειες για να πέσω ψυχολογικά συνεχίζονται από κάποιους...Μάθετε αυτό όσο και να λυσσομανάει ο άνεμος το βουνό δεν πέφτει...
    Καληνύχτα... Όνειρα γλυκά και απονήρευτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Den tha ana8ewrhseis!! londino den mou eipes? e londino kai pali londino! na ksexasteis ligaki! kalhnyxtaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του