Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Παραδόξως..είμαι καλά..

Είμαι καλά παραδόξως μπορώ να πω πως είμαι αρτιμελής και είμαι okay αν και δεν θα έπρεπε με τα τελευταία γεγονότα ναι όπως καταλάβατε έχει σχέση με το πρόσωπο με το οποίο βρίσκεται σε φωτό στο μπλόγκ και έχουν γίνει πολλά πραγματικά πάρα πολλά..
Δεν θα κάτσω να αναλύσω οι περισσότεροι ξέρετε και άλλωστε είμαι καλά άλλωστε οπότε γιατί να κλαυτώ δημοσίως λοιπόν ένα έχω να πω..Δεν κάθομαι να απολογούμαι αλλά για να δεις ότι η κυρία Ηχογραφώ και ας είναι παράνομο όταν με είδε άλλαξε πεζοδρόμιο δε ξέρω τι λέει αυτό για εσάς εμένα μου λέει ότι η μις Ηχογραφώ και δεν πληρώνω την έχει κάνει και αυτή την πουστιά της...
Goodnight! :)
Τσεκάρετε playlist παρακαλώ ένα ποτ πουρί στους Paramore με τους οποίους λατρεύω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του