Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Τα γενικά...

Γύρισα από διακοπές πολύ χαρούμενος γιατί πέρασα τέλεια... Ξηροπήγαδο τα σπάει το μέρος τελικά το μέρος είναι πέρα από αληθινή διαφήμιση και αυτό που λέμε greek hospitality που αν το ψάχνεις στην Αθήνα πιο εύκολα θα βρεις απολιθώματα δεινοσαύρων κάτω από το σπίτι σου παρά αυτό... Πέρασα από το χωριό σου Ειρήνη by the way τα σπάει Λεωνίδιο 4e...

Τα επίμονα άτομα δεν σταματάνε να σε πρήζουν στο κινητό ούτε στις διακοπές και βέβαια αναρωτίεσε αυτοί διακοπές δεν κάνουν παρά πρήζουν εμένα...Μου συνέβει και αυτό αγαπητό κοινό νομίζω ξεκαθαρίστηκα μαζί τους από fb τι δεν καταλαβαίνουν ότι βαριέμαι να ξεκαθαρίζω την θέση μου συνέχεια ότι έχω βαρεθεί τα συγκεκριμένα άτομα και τις ζήλιες τους? Αχ,ευχαριστώ θερμά Αλεξία και Ματίνα που σήκωναν το κινητό όταν έπαιρναν τα ανεπιθύμητα άτομα...Όταν άκουσα από μια στο κινητό ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θύγουμαι, που μου είπε θα σε εκδικηθώ πάτησα κάτι γέλια αίσχος ποιες είναι δηλαδή, πόσο δίκιο έχει η ατάκα αν ήταν η ζήλια ψώρα θα γέμιζε όλη χώρα ισχύει...
Να ακούσετε την playlist όλη παρακαλώ...
Τα δικά σας νεάκια σε κάποιους χρωστάω βολτίτσα θα το κανονίσω λίαν συντόμως...
See yaa!

1 σχόλιο:

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του