Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Τέλος εποχής...

Είπα να μπω λίγο internet έγραψα σκατά Χημεία αλλά υγεία πάνω από όλα ,κατά τα άλλα κουτουλάω στους τοίχους μπας και καταφέρω τίποτα αλλά σιγά μια βδομάδα και τέλος ούτε καν τέλος αρχή για τη ακρίβεια καλοκαίρι μπήκα να πω για το καλοκαιρινό μου πλάνο το οποίο θα παραθέσω παρακάτω... Ανυπομονώ να σας δω όλους και να ξέρετε πως παρόλο το υπερβολικά καλά κανονισμένο πρόγραμμά μου κάτι θα ακυρώσω για εσάς...
Να ξεκινήσω αν μου επιτρέπετε...

Γενικά Πλάνα!

---->Καλοκαίρι χωρίς βιβλίο δεν γίνετε υποδειγματικά μερικοί από τους τίτλους που έχω σκοπό να διαβάσω αυτό το καλοκαίρι(Σπασίκλας 5,Άγγελοι Βιβλίο 2,3,Ο Γυρισμός,Το έπος του λυκόφωτος)
---->Βιντεοπαιχνίδια ότι κάτσει γενικά...
---->Ταινίες(Ασυζητητί ότι δεν είδα τον χειμώνα και ότι θα βγει το καλοκαίρι
---->Μουσική δεν υπάρχει δεν ακούω μουσική Full να ξυπνήσουν οι γείτονες γραμμένους τους έχω...
---->Συναυλίες(Πυξ-Λαξ,Amy Winehouse) Χωρίς να έχω κανονίσει κάτι οριστικό...
---->ΔΙΑΚΟΠΕΣ---->ΜΕΡΗ(Ξηροπήγαδο, Κεφαλλονιά,Αιγινίτσα)---->ΑΤΟΜΑ(ΠΟΥ ΘΑ ΕΊΝΑΙ 100%)(Family,Ksenia,Grandparents,uncle&cousins,Antigonaki k Anastasaki,Elena Mitropoulou -respect mpourmpouli8ra m-,Constantin,teo}*.*

Τι άλλο? Δεν θυμάμαι κάτι άλλο αν θυμηθώ θα το μοιραστώ με εσάς...! Εσείς σχέδια και σκέψεις για τα παραπάνω ανυπομονώ να ακούσω!

Αφιέρωση:
http://www.youtube.com/watch?v=2qIRdcqlr_w&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του