Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Σκέψεις...

Και ναι όσο προχωράς οι Σκέψεις εμβαθύνουν από που να αρχίσω...
ΣΚΕΨΕΙΣ...

Λοιπόν αρχίζω ξαφνικά άλλαξες δεν ξέρω γιατί εκτιμώ την αλλαγή(ναι για εσένα πάει) δεν μου χρωστάς κάτι ότι έκανα το έκανα μέσα από την καρδιά μου γιατί σε αγαπάω... Ναι 2 Απριλίου δεν το ξεχνάω...

Και συνεχίζω τι αξίζει πιο πολύ στην ζωή? Πάντα βάζω ένα ερώτημα σε εσάς και πραγματικά είναι μια σκέψη που με τρομάζει,με χαλαρώνει,με κάνει καλύτερο, με βοηθά...

Σκέφτομαι...Respect... Η Σκέψεις είναι δικαίωμά μου δεν δίνω αναφορά τι σκέφτομαι και τι γράφω γιατί άλλωστε έτσι δεν θα ήταν ωραίο και πραγματικά λυπάμαι που πριν λίγους μήνες κάποια άτομα μπήκαν έτσι στο blog μου χωρίς να τους το πω και άρχισαν να μου λένε ότι τα κατηγορώ... Τα συγχωρώ απλά το θέμα μου είναι γιατί μου βγάζουν τόση άρνηση και δεν μπορούν να δουν ποιος πραγματικά είμαι...

Κάποιοι σε μισούν...Με το να ασχολείσαι τους δίνεις τροφή για συζήτηση...
Τον τελευταίο καιρό κατηγορήθηκα για αρκετά πράγματα για τα οποία δεν έφταιξα... Ποιος είναι αυτός που με μισεί που ζητάει εκδίκηση από εμένα...? Τι κάνω λάθος?

Λοιπόν ώρα να κλείσω είπα ότι είχα να πω αυτά!
Καληνύχτα αγαπητοί μου αναγνώστες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του