Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Απλά ηλίθιος...

Ντράπηκα όταν άκουσα τι έκανε το συγκεκριμένο άτομο όχι ότι το πάω αλλά ντρέπομαι για το φύλο μου...
Αλήθεια εε υπάρχει άτομο που φέρεται τόσο πούστικα στις γυναίκες...?
Οι γυναίκες δεν είναι δεδομένες φίλε και η συγκεκριμένη γυναίκα που κυνηγάς που ναι,πολύ θα ήθελα να ήταν δικιά μου(πράγμα το οποίο δεν γίνεται) είναι αλλού και όταν εννοώ αλλού δεν εννοώ ούτε ότι είναι στον κόσμο της,ούτε ότι είναι μαζί μου αλλά ούτε και ότι είναι και στο Allou Fan Park!...
Απορώ πως δεν ντρέπεται να φέρεται έτσι και σε δύο γυναίκες ταυτόχρονα

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξέρω αγαπητή μου Ειρήνη απλά μου την σπάει να φέρεται άσχημα σε άτομα που αγαπώ και πραγματικά δεν έχω κάνει τίποτα για να μην φέρεται άσχημα σε εσένα και στην Στέλλα και αυτό είναι που με στεναχωρεί και αν με βρίζει δεν με ενδιαφέρει οι κακίες γυρνάνε πίσω μια μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δίκιο έχεις μια ακόμα φορά και βασικά νομίζω πως πρέπει να αρχίσεις να ξεκόβεις και εσύ σιγά,σιγά για να μην παίρνει αέρα... Τις σπίθες τις σβήνουμε πριν γίνουν φωτιές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του