Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

2 μήνες μαζί σου ή Το πιο όμορφο δώρο μου ή Μια δύναμη ενώνει δυο παλιούς γνώριμους ;)

Δεν μπορούσα να καταλήξω σε κάποιον τίτλο καρδούλα μου και τους έγραψα όλους,νομίζω ότι από το να αγχώνομαι και για το τι τίτλο θα βάλω καλύτερα να τους βάλω όλους και να επιλέξεις εσύ ποιος σου αρέσει περισσότερο..

Ήρθα εδώ για να σε γνωρίσω,το ξέρω και είμαι σίγουρος! Είμαι αυτός που έψαχνες σίγουρα δεν έχω τη λάμψη και τη ζωντάνια αυτού που ονειρευόσουν ακριβώς,αλλά σκέψου οτι είμαι άνθρωπος και γω και έχω πάθη,λάθη και αλλά τόσα. Βέβαια νομίζω οτι αυτό το ξέρεις,και άλλωστε χωρίς αυτά δεν θα είχαν και νόημα οι σχέσεις,αν δεν είχες κάτι να φτιάξεις,κάτι να διορθώσεις,έναν δρόμο να μπορέσεις να τον στρωσεις με τον άνθρωπο σου..... Δεν θα είχε νόημα ψυχούλα μου :)

χαίρομαι για αυτά που ως τώρα μου έχεις χαρίσει και επιπρόσθετα για όλα αυτά που διατίθεσαι να μου δώσεις στο μέλλον. Το να είμαι μαζί σου με κανει ευτυχισμένο και ασφαλή,είμαι σίγουρος για εμάς και για όλα,όταν και όσο είμαι μαζί σου ξέρω αυτό που πριν έψαχνα και που αν σε χάσω θα έχω χάσει,ξέρω.....

Αν πολλές φορές φερομαι χαζά και ανώριμα,κάνε υπομονή και θα δεις οτι θα το καταλάβω και θα διορθωθώ,αυτό φυσικά στο απέδειξα πριν λίγες μέρες!

Πολλές ειναι οι φορές που φοβήθηκα καρδιά μου μη σε χάσω,αλλά αυτό με έκανε να σε κρατήσω κιόλας και να παλέψω για να σε έχω,και αυτόν τον φόβο δεν θελω να τον νιώθω και ευτυχώς δεν τον έχω ξανανιώσει.

2 μήνες τώρα μετά από πολυ καιρό είμαι χαρούμενος,είμαι ευτυχισμένος και περήφανος,έχω δύναμη να κάνω πολλά,είμαι δημιουργικός και έχω όραμα και ελπίδα για πολλά!

Είμαστε πιο ώριμοι για μας και πιο συνειδητοποιημένοι από τις αρχές σε ξέρω και με ξέρεις καλύτερα,και όσο μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον μαθαίνουμε και εμάς,μαθαίνουμε αυτό το όμορφο συναίσθημα που έχουμε,μαθαίνουμε αυτή την ενέργεια που πολυ σοφά μας ένωσε γιατί πολυ απλά και οι δυο εξίσου απεγνωσμένα της ζητάγαμε να μας φέρει μαζί,και το έκανε......

Πίστευα πολυ καιρό οτι θα σε έβρισκα πάντα,όσο θυμάμαι τον εαυτό μου σε έψαχνα,παλιότερα ως μια φιλική φιγούρα -αν και πάντα ήξερα οτι προοριζόσουν για μένα-και αργότερα για να είμαστε μαζί..

Δεν μένει κάτι άλλο παρά να ζήσουμε αυτό που έχουμ,και που και οι δυο μας τοσο πολυ θέλαμε και προσδοκούσαμε!

Σου υπόσχομαι να είμαι αυτός που ξέρεις πάντα,αυτός που πάντα ήξερες,και έψαχνες.. Να είμαι ο δικός σου άνθρωπος και σύντροφος. Σήμερα κλείσαμε 2 μήνες και τα καλύτερα πίστεψέ με έρχονται τι λες γατάκο μου Attreaversiamo? :)


2 σχόλια:

  1. Me tetoio xaraktira pos se antexei? Lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Σωκράτη, χαίρομαι πολύ για εσένα!! Εύχομαι τα καλύτερα!!

    Ένας γνωστός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του