Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Άργησα... Για να κάνω εντύπωση!

Βρε,βρε! Σας επέστρεψα έπειτα από ένα δίμηνο,ανανεωμένος και ευτυχισμένος! Δεν ξέρω τι ακριβώς δεν πιάνετε από το είμαι καλά όσοι δεν το πιάνετε αλλά ναι βρε είμαι νομίζω πως προς το παρόν έχω καταλήξει σε πολλά και είναι καλό αυτό για κάποιον που είναι επί μονίμου βάσεως,τρικυμία εν κρανίω. Νομίζω ότι μετά ότι έχω περάσει τα τελευταία 3 χρόνια το αξίζω... Αυτό που τα 3 αυτά χρόνια τα κοτσάρω παντού ειναι τραγικό,μπορώ να ευχαριστήσω την μαμάκα μου για αυτό μου τα κοπανάει συνέχεια σε όλες τις συζητήσεις οπότε αναπόφευκτα καταλήγουν να ταιριάζουν παντού,αν και για μένα δεν είναι έτσι,αποτελούν σημείο αναφοράς στα πάντα... Τι ηταν για μένα αυτά τα χρόνια; Να μια καλη ερώτηση! Για μένα υποθέτω πως ηταν μια διαδικασία εύρεσης του Σωκράτη,εννοείται πως δεν ξέρω απόλυτα τον εαυτό μου αυτό δεν το μαθαίνεις ποτέ,απλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι συγκριτικά με τότε τον πάω λιγο παραπάνω τον τύπο αυτόν και νομίζω τον σκέφτομαι λιγο περισσότερο.... Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνω τις πατάτες μου και εγώ σαν άνθρωπος... Γιατί πατάτες και όχι λάθη θα μου πει κάποιος; Γιατί απλά φίλτατε ή φίλτατη κατ' εμέ δεν υπάρχει πράξη λάθος και σωστή, η πράξη είναι πράξη απλά αν γινόταν διαφορετικά θα είχε άλλα αποτελέσματα αυτό και μόνο αυτό... Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι πολλές φορές το "λάθος" μας οδήγησε στο "σωστό" και το ανάποδο,οπότε ας αφήσουμε λέω γω το να παίζουμε με έννοιες που έχουν τόσο μεγάλη βαρύτητα και ας συγκεντρωθούμε... Και γιατί να συγκεντρωθούμε κύριε μου θα μου πείτε; Σωστά γιατί όμως να μην συγκεντρωθούμε; Χμ,δεν ξέρω τι να απαντήσω και πως να κλείσω αυτήν την ρημαδοανάρτηση που ξέφυγε άπειρα, θα πω ότι πολλές φορές ψάχνουμε να μας βρούμε στο πλήθος,στους πολλούς,εκεί που είναι όλοι.... Εε κάποιοι δεν είμαστε εκεί ρε μωρά ας το παραδεχτούμε εννοω να το παραδεχτείτε....
Υ.Γ. 1 Σταματήστε να συγκεντρώνεστε γιατί νομίζω πως απλά κάνετε μια μάζα ηλιθίων, επίσης διασκορπισμένοι νομίζω ότι εκπροσωπείτε πιο ωραία το άτομο και την διαφορετικότητά σας!
Υ.Γ. 2 ωχ,άρχισε παλι τα υστερόγραφα αυτός......
Υ.Γ. 3 λέω να την κάνω κούρασα ολίγον τι τα κολλημένα σας μυαλά και δεν το θέλω διόλου μωράκια μου....
Υ.Γ. 4 να ευχαριστήσω τα άτομα που με ανέχονται ΟΛΑ
Υ.Γ. 5 Μαμάκα μου,γλυκιά μου μαμάκα οι βραδινές βάρδιες σε πειράζουν δεν θέλω να σε θείξω! Σε αγαπάμε ΟΛΟΙ! Ανέχε μας να σε ανεχόμαστε αυτό και μόνο αυτό λοβ!
Υ.Γ. 6 Τις καληνύχτες και τα respectια μου σε όλα άτομα που με αγαπάνε,θέλει θάρρος και τόλμη να με αγαπάς και να είσαι δίπλα μου!

Γιόλο γατάκιαααααα! ❤️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του