Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ωπ,bitches επέστρεψα!

Γεια σας,

Τι μου κάνετε μπουμπούκια μου σας έλειψα..?
Ελπίζω να είστε καλά,διότι και εγώ είμαι όχι κάτι συγκεκριμένο απλά ξέρεις μωρέ απλά εκείνες οι περίοδοι που απλά όλα είναι εντάξει όλα προχωράνε και εξελίσσονται μαζί και εσύ και χαίρεσαι γιατί ναι ρε μαλάκα,πας μπροστά...
Είναι η φάση που όλα είναι οκ και από άποψη παρέας και λοιπών συγγενών εε εντάξει λίγο παραπάνω διάβασμα αλλά νομίζω πως αυτό είναι,η ασήμαντη λεπτομέρεια...
Δεν υπάρχει κάτι που πραγματικά να παρακαλάω να εισπράξω,γιατί την προκειμένη στιγμή δεν έχω ανάγκη κάτι είμαι στο σημείο,που είμαι κάτι παραπάνω από έτοιμος,να δώσω στους άλλους...
Λοιπόν να πετάξω την άχρηστη πληροφορία της εβδομάδας ''ΠΑΙΡΝΩ ΒΑΘΜΟΥΣ'' fuck yeah παραδόξως τα έχω πάει υπερβολικά καλά(πιστεύω) πρέπει να τα έχω πάει καλύτερα και από ότι πίστευα!
Ας πάω αλλού τώρα να πω πως η αλήθεια είναι ότι ειλικρινά άρχισα να αγαπάω την καθημερινότητά μου και αποδέχομαι και πιο εύκολα και εκείνους τους ασήμαντους μαλάκες που γουστάρουν να σου σπάνε τα νεύρα θέλοντας να μετέχουν στην μίζερη ζωή σου... Ευτυχώς να λέμε που υπάρχουν και οι ΦΙΛΟΙ να λέμε την αλήθεια...
Αα,ξέχασα να πω καλή χρονιά αχαχαχαχαχαχα αν και καθυστερημένα αλλά οκ! Φυσικά έκλεισε και ένας χρόνος από αυτή την επικά σκατά χρονιά που πέρασα πέρυσι οπότε νομίζω ένα παρτάκι για να το γιορτάσω δεν θα έβλαπτε που ξέρεις στο μέλλον ίσως!
Λοιπόν να μην σας ζαλίζω με αοριστολογίες τα λέμε! GOODΝΥΧΤΕΣ!
Υ.Γ. Πάρτε καινούργιο single Paramore και τρελαίνομαι!
Υ.Γ.(2) Το καινούργιο τους άλμπουμ βγαίνει Απρίλιο(ναι,πορωμένος το ξέρω αλλά να ενημερώσουμε και τα Paramoreάκια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του