Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

I want to scream and shout....

Δεν ξέρω τι σκατά συμβαίνει,και πάνε όλα τόσο σκατά εκτός αυτού άλλο ένα πράγμα που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί στην ευχή δεν με καταλαβαίνει(όσοι ξέρουν,κατάλαβαν τι εννοώ)...
Το θέμα ξέρεις ποιο είναι ότι δεν είναι πως εγώ δεν έχω παλέψει αρκετά το θέμα είναι πως πρώτον προφανώς δεν βλέπει τι περνάω και όλα αυτά για εκείνη και δεύτερον αυτό που με ενοχλεί είναι πως δεν είναι πλήρως κατασταλαγμένη το τι θέλει..
Τι να πω είμαι χάλια θέλω support!

Χρόνια Πολλά και στην Κολλητούλα μου Σ αγαπάω έξυπνη ξανθιά μου να τα εκατοστίσεις και να 'μαστε πάντα μαζί μεχρί τα βαθιά γεράματα σε λατρεύω!

Καληνύχτα σε όλους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του