Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Τι έχω πάθει;

Έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται πως σιχάθηκε τα Χριστούγεννα και έτσι είναι ίσως επειδή με διακατέχει ένα πνεύμα κακίας...
Κοιτάζω γύρω μου έναν κόσμο μέσα στην ανεργία,την πείνα...
Κοιτάω τα μπαλκόνια των σπιτιών όταν είμαι έξω και προσπαθώ να καταλάβω που βρίσκουν την χαρά και την ευχαρίστηση να στολίζουν λες και γίνεται κανένας διαγωνισμός...
Μάλλον είναι τα πιο εγωιστικά Χριστούγεννα και αυτό όχι επίτηδες απλά ποιος έχει την όρεξη και την διάθεση να φερθεί ωραία και αδερφικά στον άλλον όταν πολύ απλά τον διακατέχουν τα ίδια του τα προβλήματα και επίσης δεν πρόκειται να πάρει το ίδιο από κάποιον άλλο...
Φτάνω λοιπόν στο συμπέρασμα πως τελικά ακόμα και τα Χριστούγεννα έγιναν απαίσια ξέφτισε η σημασία τους, τα διέφθειρε και αυτά ο εγωισμός πλέον λυπάμαι...
Απλά προσπαθώ να απολαύσω τις διακοπές μου γιατί Χριστούγεννα πλέον δεν υπάρχουν τουλάχιστον με την πραγματική τους σημασία...

Υ.Γ.1 Είμαι καλά για όσους ανησυχούν...
Υ.Γ.2 Καλές Διακοπές....

2 σχόλια:

  1. socki..to oti oi an8rwpoi stolizoun t spitia tus..den shmenei oti to kanoun gia na diagwnistoun se kti.. uparxoun an8rwpoi pou exoun plu dunamh mesa tus kai milaw gia thn psuxikh dunamh..pou oti kai na tous sumbainei den to vazoun katw sunexizoun..to oti exoun tosa provlimata den shmenei oti 8a afhsoun na epireasoun ka8e meria ths zwhs tous...

    ..Otan pefteis den meneis katw..shkwnese kai sunexizeis:) Gti plu apla etsi einai h zwh..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tra pia pou xanoume ousiastika oti nmzame oti exei aksia..8a katalavoume ti einai auto pou exei alh8inh aksia..ta sunais8hmata

    den kserw gti skeftese etsi pleon..apla na eicai o euatos sou kai den nmzw to oti na eice kakos eice ec..
    egw padws eixa gnwrisei kati kalo palia..oxi kti kako opws 8es na deixneis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του