Clock....Tick....Tack....Kou....kou!

Η ζωή...

Η ζωή δεν μοιάζει με την τέχνη, μοιάζει με την κακή τηλεόραση...
-Woody Allen

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Βαριέμαι..

Βαριέμαι δεν έχω τι να γράψω απλά γιατί πρώτον δεν μπαίνετε μα και να μπαίνετε βαριέστε να σχολιάζετε και δεύτερον δεν γίνεται κάτι στην ζωή μου τώρα και βασικά περιμένω να τελειώσουν οι εξετάσεις μπας και προχωρήσω μπροστά,αλλά αρκετά μπροστά από τους άλλους δεν έτρεξα και τι κατάφερα...?
Να αναφέρω πως έχω τσακωθεί με πάρα πολλά άτομα και εν μέρει φταίω γιατί όπως είδατε και πιο κάτω έχω βγάλει προς τα έξω τον κακό μου εαυτό και προφανώς δεν λέει... όταν ήμουν θύμα ήταν καλύτερα προφανώς όχι(Ειρήνη είσαι πολύ καλό άτομο τελικά)<-(ξέρω γιατί το λέω)...

Και συνεχίζω να μιλήσω για διπροσωπία τι να πω και εγώ έτσι φέρομαι μήπως να αποδεχτώ πως ανοίγω αυλαία σε έργο όπου είμαι ο κακός και ναι το καλό κερδίζει αλλά μάλλον πάλι το κεφάλι μου θα φάω...

Θα κλείσω με μερικές ευχές : Πρώτον καλή επιτυχία σε όλους στις εξετάσεις,εύχομαι επίσης σε έναν κόσμο ο οποίος θα αποδέχεται την διαφορετικότητα,εύχομαι τα άτομα που με πήραν με κακό μάτι να αρχίσουν να με γνωρίζουν καλύτερα και να μην κρίνουν με βάση τα λεγόμενα άλλων γιατί εκεί λες μεγάλες κουβέντες και από εμπειρία το λέω τις παίρνεις πίσω κάποια στιγμή θα μπω να δω αν μπήκε κανείς και θα απαντήσω στο σχόλιό του ως τότε τα λέμε!

5 σχόλια:

  1. arxika 8elw na pw pws auto to sxolio anaferete kai sthn prohgumenh dumosieush..
    kata thn gnwmh muu pisteuw pws prepei na ksanavreis ton kalo su euato kai oti otan eice kalos odws mporei na gineis 8umaa..alla auto mporei na to apofygeis...kai apla na eice o euatos su dldh kalos..
    oso gia to oti exeis vgalei to kako su euato den to kserw gtii etsi kai alliws den milame plu teleutaia.. auta apo emena:)
    kai kalh epituxia kai se esena stis eksetaseiss!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Euxaristw isws me ekanes na frenarw mpas kai apofugw tn katastrofh...
    8elw na ta poumegt exw plh3ei edw opote 3emple3eis pare knn thl gt an bgoume 8a deis na s pernane sxoini gurw apo to laimo!
    Euxaristw kla na pernas! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. otan les katastrofhh..?
    okayy otan mporesw 8a se parww!!
    ahahah oti 8a me kremasun exei dikioo alla dakseii!
    8a ta poume suntoma:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tpt ase...
    To euxomai eirini mallon kanw kapoia sunanthsh gia ta 1a genethlia tou blog m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sockii...se pernw thl alla tpta..;s
    exeis allaksei ari8mo??
    gti mu leei oti eine kleisto..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ακόμα απάντησαν στις Σκέψεις του